Lelaki terkejut ditahan polis kerana pakai face mask

Viral Lelaki terkejut ditahan polis kerana pakai face mask

23 April 2020


Kejadian berlaku di negara jiran ini menjadi viral.


Seorang lelaki terpinga pinga apabila ditahan sekumpulan anggota polis kerana didakwa telah melakukan satu kesalahan.
Lelaki yang menaiki motosikal itu mempertikaikan tuduhan kumpulan anggota polis yang menuduhnya melakukan kesalahan tanpa bukti yang sahih.

“Saya dah pakai helmet, face mask pun saya pakai. Encik nak saman saya lagi kenapa? Apa salah saya?
“Saya nak pegi kedai je,” jelas lelaki itu.

Bagaimanapun anggota polis tersebut tetap tidak menerima alasan yang diberikan oleh lelaki itu  sambil menasihatinya agar tidak mengulangi kesalahan itu lagi.

“Memang yang awak pakai tu face mask. Tapi bukan face mask itu yang kerajaan suruh pakai. Faham?
“Dah balik..!” bentak anggota polis tersebut.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sedih apabila melihat dua keadaan berbeza di Pasar Borong Selayang.

kkm tarik keluar 10 ubat gastrik risiko kanser