Video Anak Comel Cilik Dedikasikan TikTok Khas Buat Datuk Dr Noor Hisham

Video Anak Comel Cilik Dedikasikan TikTok Khas Buat Datuk Dr Noor Hisham



22 April 2020


Tanggal 21 April (hari ini) merupakan hari lahir Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia iaitu Datuk Dr Noor Hisham Abdullah. Wajahnya setiap hari ditunggu-tunggu rakyat untuk mengetahui perkembangan semasa COVID-19 di Malaysia.


Bukan setakat itu, Dr Noor Hisham yang dianggap sebagai hero Malaysia kini menerima pelbagai penghargaan dan ucapan sempena ulang tahunnya yang ke 57 dari segenap lapisan masyarakat.


Anak kecil yang bernama Shanice Lim yang berusia 4 tahun, juga turut tidak ketinggalan mendedikasikan ucapan dan nyanyian hari jadi buat Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia.
Paling unik sekali, gadis cilik berbangsa cina ini menggunakan kretiviti dan laman TikTok sebagai medium ucapannya.


Bertambah terharu, gadis comel ini turut selitkan pesana-pesan berguna daripada Datuk Dr Noor Hisham kepada masyarakat disepanjang videonya. Malah, ucapannya mengucapkan terima kasih dan rasa sayang terhadap KP Kesihatan Malaysia ini sangat menyentuh hati.


Video TikTok tersebut kemudiannya meraih perhatian ramai dek kecomelan dan juga kepetahan kata-kata adik Shanice Lim ini. Diruangan komen, penuh dengan kata-kata pujian yang mengatakan gadis cilik berkenaan sangat comel.


Sumber: Twitter.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sedih apabila melihat dua keadaan berbeza di Pasar Borong Selayang.

kkm tarik keluar 10 ubat gastrik risiko kanser