PH terdesak sebar berita palsu, Najib Cabar Gobind PH dan RTM tunjuk bukti jika anak jantan.

Gobind Singh ini amat teruk.

Sehingga menggunakan saluran berita kerajaan RTM untuk fitnah saya minggu lepas bahawa saya pernah kata saya tak kenal Jho Low.

Corak penulisan artikel ini pun macam blogger atau cybertrooper - bukan laporan berita rasmi.

Saya desak Gobind Singh dan pihak RTM keluarkan bukti bahawa saya pernah cakap begitu.

Terdesak sangatlah tu.

Sehingga saluran media rasmi digunakan untuk keluarkan "fake news".

https://berita.rtm.gov.my/index.php/semasa/18723-datuk-seri-najib-tun-razak-akhirnya-mengaku-mengenali-jho-low-sejak-tahun-2007

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sedih apabila melihat dua keadaan berbeza di Pasar Borong Selayang.

kkm tarik keluar 10 ubat gastrik risiko kanser