Clare kini berada di Team Anwar

Mahathir mula langkah pekena musuh. Clare kini berada di Team Anwar.

Raja Petra Kamarudin



Nama Sarawak Report benar-benar berbau hingga  ke langit. Menurut Azmin Ali, Laporan Sarawak terlibat dalam konspirasi Sandakan Semburit dan Clare Rewcastle Brown bekerjasama dengan  Anwar Ibrahim dan Haziq Abdullah Abdul Aziz untuk membesarkan  kisah hubungan gay Azmin dengan Haziq.

Penyokong Tun Dr Mahathir Mohamad sangat marah. Mereka berkata selepas Mahathir membelanjakan berjuta-juta pada Clare (kerja membuat fitnah besar 1MDB  keatas Datuk Seri Najib), dia sepatutnya menunjukkan sedikit kesetiaan dan tidak menggigit tangan yang menyuapnya. Menurut orang-orang Mahathir, Clare kini mempunyai tuan baru yang membayarnya untuk menggasak Mahathir dan anak-anaknya seperti Azmin untuk memastikan Anwar menjadi Perdana Menteri ke-8 atau PM8 Malaysia pada atau sebelum Mei 2020.


Orang-orang Mahathir sangat marah kerana Clare menggigit tangan yang menyuapnya dulu dan kini bekerja untuk menekan Mahathir supaya berundur dari tampuk kuasa.


Awal minggu ini, mahkamah memutuskan bahawa Clare mesti menjawab dakwaan fitnah terhadap Duli Yang Teramat Mulia Seri Sultanah Terengganu. Sultanah menyaman Clare dengan harga RM100 juta untuk berita palsu yang dikeluarkan oleh Sarawak Report yang memalitkan Duli Yang Maha Mulia dengan Jho Low.

Pada awal tahun 2019, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat dakwaan Sarawak Report bahawa Najib Tun Razak membayar PAS sebanyak RM90 juta menggunakan satu cek. Tuduhan tersebut terbukti palsu dan SPRM telah menutup  fail kes berkenaan.

Azmin mendedahkan bahawa Sarawak Report berada dalam konspirasi untuk menjatuhkannya menggunakan skandal Sandakan Semburit

Setakat ini dakwaan liar Sarawak Report semuanya telah terbukti palsu. Orang-orang Mahathir berkata Clare adalah seorang pemfitnah upahan bersedia untuk memutar cerita apa saja yang dia inginkan oleh tuannya. Itulah sebabnya Mahathir menggunakan Clare  untuk memfitnah Najib  dan 1MDB, kata mereka. 

Dan sekarang orang-orang Mahathir sedang mencaci Clare dan memanggilnya semua nama-nama jahat yang terlalu buruk untuk diulangi di sini.



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Sedih apabila melihat dua keadaan berbeza di Pasar Borong Selayang.

kkm tarik keluar 10 ubat gastrik risiko kanser